Ako cvičiť s vlastnou váhou a čím suplementovať

V dnešných časoch keď sa človek nevie dostať do fitness centra alebo sa nevie osobne stretnúť so svojim trénerom je veľmi frustrujúce. Rytmus na ktorý sme boli naučený dnes absentuje. Samozrejme aj v domácom prostredí viete odcvičiť v celku kvalitný tréning s vlastnou váhou. Stačí na to vôľa a pár minút času denne. Pravidelnosť je v tomto prípade základ. 

Poďme sa spoločne pozrieť na pár cvikov ktoré bez problémov viete odcvičiť aj doma. V kombinácii s užívaním správnych doplnkov stravy by ste mohli dosiahnúť požadovaný výsledok.

Beh. 

Veľmi nenáročný typ športu na vybavenie. Skvelý typ športového výkonu ktorý vás udrží na tej správnej vlne. Pred behom by bolo správne rozcvičiť namáhané partie. Rozcvička je dôležitá kvôli prekrveniu organizmu a ľudovo povedané nachystať telo pred výkonom. Mala by trvať spravidla 15-20 minút. Rozcvička môže pozostávať precvičením časti tela krúživými pohybmi a naťahovaním. Samozrejme netreba nič prehánať rozcvička je skutočne len na rozcvičenie nie na vyčerpanie organizmu. Treba k nej pristupovať ľahko a bez bolesti. Samotný beh závisí od rôznych faktorov. A to či ste aktívny športovec, pasívny či začiatočník. Začiatočník by sa mal zamerať na beh tak že ho bude absolvovať 3-4x týždenne s tým že zabehne 20-25 minút. Následne každý týždeň pridávať k dĺžke behu aspoň 5 minút naviac tak aby sa dostal na hodnotu 1 hodiny. Netreba zabúdať na správne dýchanie a techniku behu. Svalovica je nepríjemná ale je možné sa s ňou popasovať. Mnohý športovci zastávajú názor že BCAA aminokyseliny majú pozitývny vplyv na svalovicu no nevedia ju úplne eliminovať.